Studievereniging Emile

Studievereniging Emile is de studievereniging der Pedagogische Wetenschappen en Academische Pabo van de Universiteit van Leiden. Wij zijn de link tussen de studenten, de studie en de praktijk. Studenten kunnen bij ons terecht met vragen over hun studie en andere zaken. Emile verkoopt boeken en samenvattingen, maar is daarnaast ook zeer actief in het organiseren van activiteiten. Door middel van studiegebonden activiteiten in de vorm van lezingen, symposia en workshops probeert studievereniging Emile haar leden in contact te brengen met het werkveld en de praktijk. Natuurlijk zorgt Emile ook voor ontspanning door middel van niet-studiegebonden activiteiten zoals onder andere uitjes, feesten en studiereizen naar het buitenland.

• Beste leden,

Naar aanleiding van de maatregelen die wij in nauwe samenwerking met de universiteit nemen, hebben we enkele updates voor jullie. In lijn met de op 12 maart afgekondigde maatregelen, betekent dit voor leden het volgende:

• Het hok blijft gesloten t/m 31 maart
    • Alle evenementen van de vereniging t/m 31 maart worden afgelast. Had jij je al ingeschreven voor een activiteit? Hou je mail (ook je spambox) goed in de gaten.
    • De reis naar Zagreb kan helaas niet doorgaan en zal worden afgelast. Deelnemers worden per mail geïnformeerd.

Wij zullen de website en andere social media kanalen bijwerken als er verdere updates zijn. Wij zullen voor vragen beschikbaar zijn per mail, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
    Houd tevens de website van de universiteit goed in de gaten: https://www.universiteitleiden.nl/dossiers/coronavirus/updates

Veel liefs,
     Het 30ste bestuur