Alumnilid worden

Zoals u wellicht wel weet is Emile de studievereniging voor de opleiding Pedagogische Wetenschappen en Academische Pabo in Leiden. Misschien bent u tijdens uw studententijd lid geweest of zelfs actief lid. Het Alumnilidmaatschap is bedoeld voor alle alumni van de studie Pedagogische Wetenschappen of de Academische Pabo aan de Universiteit van Leiden. Ook wanneer u destijds geen lid bent geweest van Studievereniging Emile kunt u een alumnilidmaatschap bij ons nemen. Het lidmaatschap zal onder andere bestaan uit uitnodigingen voor speciale alumniactiviteiten, zoals netwerkborrels, lezingen en een opname in ons sprekersbestand indien u dit wenst. Tevens zult u toegang hebben tot alle studiegebonden activiteiten die wij organiseren, zoals onze lezingen en symposia. Het alumnilidmaatschap kost €8,00 per collegejaar en dit bedrag zal tot wederopzegging elk jaar in september afgeschreven worden.

Wilt u lid worden klik dan hier voor het inschrijfformulier.