Activiteitencommissie

Hallo allemaal! Wij zijn dit jaar de Activiteitencommissie van onze prachtige vereniging! Wij gaan dit jaar allemaal geweldige activiteiten organiseren voor alle leden van Emile. Natuurlijk gebeurt dit niet zomaar en staan we onder streng toezicht van voorzitter Laura Roelse die de rest van de commissie af en toe een schop onder de kont geeft. Daarnaast zorgt onze secretaris Roos Knöps ervoor dat niemand zijn taken en afspraken kan vergeten door elk gesproken woord tijdens de vergadering nauwkeurig te notuleren. Penningmeester Jessica Suijker zorgt ervoor dat elk dubbeltje optimaal benut wordt en dat onze uitgaven binnen de perken blijven. Sam Grylak en Laurence van Lier, onze ‘gewone’ leden, zijn allesbehalve gewoon. Zij zijn het creatieve brein van de commissie en komen met de meest geweldige ideeën. Iris Brand, de commissaris van de commissie, maakt onze commissie compleet en is onze brug met het bestuur. Dit is magische commissie die in de volksmond AC genoemd wordt. Kom vooral onze magie in actie zien tijdens een van onze activiteiten. Iedereen is welkom!

DSCF1326