Alumnilid worden

Zoals u wellicht wel weet is Emile de studievereniging voor de opleiding Pedagogische wetenschappen en Academische Pabo in Leiden . Misschien bent u tijdens uw studententijd lid geweest of zelfs actief lid. De laatste jaren is Emile flink gegroeid en vernieuwd

Het Alumnilidmaatschap is bedoeld voor alle alumni van de studie Pedagogische Wetenschappen of de Academische Pabo, ook wanneer men destijds geen lid geweest is van Studievereniging Emile. Het lidmaatschap zal o.a. bestaan uit uitnodigingen voor speciale alumniactiviteiten, zoals netwerkborrels en lezingen en een opname in ons sprekersbestand indien u dit wenst. Tevens zult u toegang hebben tot alle studiegebonden activiteiten die wij organiseren, zoals onze lezingen en symposia en kunt u ons tijdschrift, de Tabula Scripta ontvangen.

Het alumnilidmaatschap kost €8,00 per collegejaar en dit bedrag zal tot wederopzegging elk jaar in september afgeschreven worden.

Wilt u lid worden klik dan hier voor het inschrijfformulier

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit jaar zijn wij druk aan de slag gegaan met de alumnicommissie. We zijn aan het brainstormen over wat we u dit jaar kunnen bieden. Graag horen we ook van u wat u van ons verwacht! Wilt u ons daarbij helpen, door de onderstaande enquête in te vullen?

Bent u (nog) geen Alumnilid van Emile, maar wilt u ook uw mening geven? Via deze link is ook uw hulp van harte welkom!