Handige links

Heb je een mooie, informatieve of handige site gevonden die andere studenten volgens jou ook moeten zien, laat dit dan even aan ons weten, dan kunnen wij de link in deze lijst opnemen. Vertel het ons en mail naar Emile.

Openmindprojects, is een organisatie die hard op zoek is naar studenten die Engelse les willen geven op een basisschool in Cambodja. De minimale periode is 1 week tot zolang je wil.

De site van het Interstedelijk Studenten Overleg. Weer erg handige uitleg over allerlei dingen die je als student wil weten.

De site van de Landelijke Studenten Vakbond. Hier lees je wat ze voor je kunnen betekenen op het gebied van klachten, stage lopen, bijbanen; alles wordt uitgebreid uitgelegd.

www.ustudy.nl
Overzichtelijk, duidelijk en met veel informatie over studiemogelijkheden in de Verenigde Staten. Voor iedereen die overweegt om een korte of lange studieperiode in de VS door te brengen. Of het nu gaat om een gap year, een semester losse vakken volgen, een volledige studie, of om als sporter te studeren: alles is mogelijk voor iedereen! Zelfs met een bescheiden budget.

Website van Prof.dr. M.H. van IJzendoorn over berichten in de media betreffende de opvoeding en ontwikkeling van kinderen en jongeren. Een goede manier om op de hoogte te blijven van nieuwe besprekingen binnen de Pedagogiek!