U bent hier:

Bestanden

Huishoudelijk Regelement:

Hieronder is het Huishoudelijke Regelent der Studievereniging Emile der Pedagogische Wetenschappen en Academische PABO
Te Leiden te zien.

f/files/download/website/hr-emile-2022-2023.pdf

Bedrijvenbrochure:

In de bedrijvenbrochure vindt u informatie over sponsoring en samenwerking met Studievereniging Emile. U kunt ons op meerdere manieren steunen, door middel van geld, diensten of goederen. Als u geïntresseerdbent in sponsoring, kunt u in de onderstaande brochure de nodige informatie lezen. Hier staat onder andere informatie over de studievereniging, wat onze mogelijkheden zijn op dit gebief en welke prijzen hier aan vast hangen. Eigen inbreng of ideeën zijn zeker mogelijk in overleg.

f/files/download/website/bedrijven-brochure-emile-2324-1.pdf

Informatiebrochure:

Wil je weten waar Emile voor staat, wat wij organiseren en wat wij voor jou kunnen betekenen? Kijk voor alle informatie op deze informatiebrochure.

Brochure-Emile-23-24.pdf

Bestuursinformatieboekje:

Wil je meer weten over het doen van een Bestuursjaar en over welke taken er vallen onder de verschillende functies? Bekijk dan hieronder dan het Bestuursinformatieboekje!

Bestuursinformatieboekje

Commissieboekje:

Ben jij benieuwd naar de commissies binnen Emile? Lees dan het boekje!

Commissieboekje

Privacy Statement:

Studievereniging Emile is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in de onderstaande privacy verklaring. Dit privacy beleid is alleen van toepassing op gegevens verzameld bij lidmaatschap van Studievereniging Emile.

Privacy Statement April 2024