U bent hier:

Inschrijven voor Leden

Wat leuk dat je ervoor gekozen hebt om Pedagogische Wetenschappen of Academische Pabo aan de Universiteit Leiden te gaan studeren. Op je scherm staat het inschrijfformulier voor Studievereniging Emile. Emile is een vereniging voor alle studenten Pedagogische Wetenschappen en Academische Pabo in Leiden. Wij organiseren excursies, activiteiten, reizen en meer!

Als lid krijg je korting op Nederlandse boeken en internationale boeken. Je kan daarnaast samenvattingen kopen van studieboeken en je krijgt korting op activiteiten. Reden genoeg dus om lid te worden van Emile! Als je elk semester je boeken bij Emile bestelt, heb je overigens meestal na één keer bestellen je lidmaatschapsgeld van €17,50 er al helemaal uit.

Wanneer jij je bij ons ingeschreven hebt, zal er bij ons een melding binnenkomen. Wij controleren je gegevens en zullen je een bevestigingsmailtje sturen. Daarnaast zul je een mail krijgen met informatie om in te kunnen loggen in ons ledensysteem. Zodra je bij ons bent ingeschreven, kun je ook gelijk via de site je boeken bestellen bij Indexbooks.

Schrijf je snel in via het formulier hieronder!

Heb je vragen, stuur deze dan naar:
emile@fsw.leidenuniv.nl

De contributie wordt binnen twee maanden na aanmelding afgeschreven van je rekening, houd hier dus rekening mee.

Velden met een * zijn verplicht.

Persoonsgegevens

Commissies

Voorwaarden

- Als je hebt aangegeven dat je (misschien) geïnteresseerd bent in een commissie- of bestuursfunctie, krijg je in september meer informatie. Er zal dan een commissievoorlichting plaatsvinden.
- Let op: Met het zetten van de handtekening gaat het lid akkoord met het huishoudelijk reglement van studievereniging Emile. Deze wordt bekend verondersteld. Het huishoudelijk reglement is in te zien in het Emile hok (SB05) en te bekijken op de website van Emile: www.studievereniging-emile.nl
- Nadat Studievereniging Emile dit formulier heeft ontvangen zal het bedrag binnen twee maanden van je rekening gehaald worden (houd hier dus rekening mee!). Wanneer je het inschrijfformulier inlevert ben je officieel lid bij Studievereniging Emile voor één collegejaar met verlenging voor een periode van telkens één collegejaar tot wederopzegging. Bij aanvang van het nieuwe collegejaar gaat dus een nieuw contributiejaar in. Indien je in juni lid wordt en nog voor juli gebruik maakt van onze diensten, wordt er in juli contributie afgeschreven voor dat collegejaar en in september opnieuw voor het aankomende collegejaar. Indien je vanaf juni lid wordt en nog geen gebruik maakt van onze diensten, wordt enkel in september voor het nieuwe collegejaar contributie afgeschreven.
- Voor beëindiging van je lidmaatschap dien je een brief/email te sturen naar bovenstaand adres, waarin je vermeldt dat je je lidmaatschap wilt stopzetten. Je lidmaatschap bij Emile stopt zodra je van ons hiervan een bevestiging hebt ontvangen.
- Emile hanteert een opzegtermijn van één maand. Wil je je dus uitschrijven bij Emile, dan dien je dit te doen vóór 1 augustus om niet voor het aansluitende collegejaar opnieuw contributie te hoeven betalen.
- Met het invullen van jouw mailadres ga je akkoord met het feit dat Studievereniging Emile een paar keer per jaar via de mail met jou communiceert, bijvoorbeeld via de maandelijkse nieuwsbrief. De nieuwsbrief kan ook berichten van externen bevatten. Als lid heb je ten alle tijden het recht om een toestemming voor deze gegevensverwerking in te trekken door schriftelijk contact op te nemen met Studievereniging Emile. De aan Studievereniging Emile verstrekte persoonsgegevens worden niet gepubliceerd of verkocht aan derden.
- Met het invullen van dit formulier geef je toestemming aan Studievereniging Emile om foto’s en video’s te maken en te publiceren van activiteiten waar jij als deelnemer op te zien kan zijn.
- Voor meer informatie, zie onze privacy verklaring op onze website: http://studievereniging-emile.nl/emile/privacy-statement

Bevestiging geen robot

Op dit formulier is een beveiliging actief. Los de som op om verder te gaan.