U bent hier:

Boekverkoop

Emile werkt samen met het bedrijf Indexbooks voor de boekverkoop. Deze boekleverancier heeft een locatie in hartje Leiden!

Boeken bestellen bij Emile is alleen mogelijk als je lid bent van onze vereniging. Je ontvangt dan korting op Nederlandstalige en Engelstalige boeken. De boeken kunnen worden besteld bij Indexbooks. Hieronder volgt een stappenplan om te bestellen.

Stappenplan:
1.    Klik hier om op de welkomstpagina van Boekverkoop te komen.
2.    Selecteer de optie Universiteit Leiden.
3.    Selecteer Leiden.
4.    Selecteer Emile.
5.    Vul jouw persoonlijke code in. (Informatie hierover vind je hieronder)
6.    Selecteer de juiste boekenlijst en vink vervolgens de boeken aan die je nodig hebt.

Je ontvangt als lid binnen enkele werkdagen een code die je bij het bestellen van je boeken moet invullen. Deze code wordt dan gekoppeld aan dat e-mailadres en moet je eenmalig invullen. Dit betekent dat jij als lid van Emile dus korting ontvangt op de studieboeken.

Vragen/problemen?
Indien er problemen zijn met de bestelling dient contact opgenomen te worden met de klantenservice en deze kun je bereiken via het nummer +31 71 512 8790. Er is verder een optie om Indexbooks te bereiken via Whatsapp via hetzelfde nummer. Je kunt ze ook een mailtje sturen via info@booksforstudents.nl. Als laatste kun je ook zelf langsgaan bij Indexbooks om je boeken op te halen of als je een dringende vraag hebt. Het adres is: Herenstraat 79 2313 AG Leiden.