U bent hier:

Vertrouwenspersoon

Hoi,

Mijn naam is Petra Uytenhout. Ik ben sinds 2016 de vertrouwenspersoon van Emile. Ik ben er voor alle leden van de vereniging, ook leden die in een commissie of het bestuur zitten. Heb je een vraag of klacht? Of zit je ergens mee? Dan kun je bij mij terecht. Samen kunnen we kijken naar een oplossing. Ook kun je gewoon even je hart luchten als je daar behoefte aan hebt. Dat is soms al genoeg. Omdat ik niet actief betrokken ben bij Emile, vorm ik een objectieve partij en kan iedereen met alles bij mij terecht. Ik heb uiteraard geheimhoudingsplicht en alles wat verteld wordt blijft tussen ons, tenzij de wens er is om het te delen met derden. Ik ben aanspreekpunt voor vragen en klachten, kan advies geven en waar nodig kan ik bemiddelen bij conflicten. Loop je ergens tegenaan? Twijfel dan niet om me te benaderen! Je kunt mailen naar puytenhout@hotmail.com, bellen of een appje sturen naar 06-18202712.

Liefs, Petra

Petra Uytenhout