Handige links

Heb je een mooie, informatieve of handige site gevonden die nuttig zijn voor onze studenten? Neem contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

http://www.openmindprojects.org: Openmindprojects is een organisatie die hard op zoek is naar studenten die Engelse les willen geven op een basisschool in Cambodja.

http://www.iso.nl: Het Interstedelijk Studenten Overleg is de grootste landelijke studentenorganisatie van Nederland en behartigt de algemene belangen van de student. Op hun website vind je veelgestelde vragen omtrent studies, studiefinanciering, afstuderen en nog veel meer.

http://www.lsvb.nl: De Landelijke Studenten Vakbond behartigd de belangen van studerend Nederland. Op hun website lees je wat zij voor je kunnen betekenen op het gebied van klachten, stage lopen, bijbanen en studentenwoningen.

www.ustudy.nl: Ustudy is het eerste onafhankelijke Europeese adviesbureau voor studenten die geïnteresseerd zijn in studeren in de Vergenigde Staten. Op hun website vind je informatie over studiemogelijkheden in de Verenigde Staten. Voor iedereen die overweegt om een korte of lange studieperiode in de VS door te brengen. Of het nu gaat om een gap year, een semester losse vakken volgen, een volledige studie, of om als sporter te studeren: alles is mogelijk voor iedereen! Zelfs met een bescheiden budget.