Opleidingscommissie

Beste medestudenten,

Wij zijn de opleidingscommissie Pedagogische Wetenschappen 2019-2020. Bij ons kan je terecht voor vragen, opmerkingen en klachten over de opleiding, vakken en docenten. Ook als je andere verbeterpuntjes ziet kun je ons altijd bereiken! We bespreken jullie input in onze studentenvergadering én in de vergadering met docenten. Tijdens deze vergaderingen proberen wij te werken aan ons doel: het verbeteren van het onderwijs op de opleiding en het studeren aangenamer te maken. Vorig jaar heeft de opleidingscommissie er bijvoorbeeld voor gezorgd dat studenten een terugkoppeling krijgen van de evaluatieformulieren. Een van onze taken is namelijk om de evaluatieformulieren met de docenten door te kijken en te bespreken. Tot voorheen was het voor veel studenten niet duidelijk wat er gebeurde met deze formulieren. Daarom zetten de docenten vanaf dit schooljaar een terugkoppeling over de evaluaties op blackboard, zodat studenten zien wat er eventueel veranderd is naar aanleiding van hun evaluaties.

Jullie kunnen ons altijd aanspreken of mailen op het volgende e-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Ook zijn wij te bereiken via onze Facebookpagina: Opleidingscommissie Pedagogische Wetenschappen Universiteit Leiden. Als laatste zijn we ook nog te bereiken op Blackboard onder de naam Opleidingscommissie Pedagogische Wetenschappen. Op de laatste twee zetten we ook belangrijke herinneringen en updates.

Groetjes,

Opleidingscommissie Pedagogische Wetenschappen (de OCP)

Voorstellen leden OCP2425