Opleidingscommissie

Beste medestudenten,

Samen met Andrea, Nicole, Annika, Jasmijn en Melissa vorm ik, Eva, de Opleidingscommissie Pedagogiek. Ook Joosje speelt als studentlid van het opleidingsbestuur een grote rol in de commissie. Wij gaan er met zijn allen voor zorgen dat jullie ideeën en opmerkingen over docenten, tentamens en opdrachten worden geëvalueerd en op de goede plek terecht komen. Naast de vergaderingen die wij samen hebben, komen we ook ongeveer 10 keer per jaar samen met de docentleden van de Opleidingscommissie Pedagogiek. Tijdens deze bijeenkomsten worden jullie klachten en opmerkingen besproken met als doel het onderwijs te verbeteren.
Jullie kunnen een van ons altijd aanspreken als jullie vragen hebben. De OCP is te herkennen aan de grijze Opleidingscommissie Pedagogiek-blazers. Klachten en opmerkingen kunnen worden gemaild naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Neem verder eens een kijkje op de Facebookpagina van de OCP en op de OCP-Blackboardpagina. Ook zullen we af en toe een mail rondsturen sturen.
Ik kijk uit naar onze samenwerking het komende jaar!

Liefs,
Eva Valk