DiesCommissie

Hey allemaal! Dit jaar vertegenwoordigen wij de DiesCommissie. Wij zullen ons hieronder even kort voorstellen en vertellen wat wij als commissie inhouden.

De voorzitter van de commissie is Gaby. Ze is tweedejaars Academische Pabo student. Een paar fun facts zijn dat onze voorzitter iedereen zal verslaan met pannenkoeken eten, je altijd bij haar terecht kan als je zin hebt een plaatje te draaien op een platenspeler en dat je uit haar buurt moet blijven met ballonnen.

De penningmeester van de DiesCommissie is Maartje. Ze is tweedejaars Academische Pabo student.  Een paar fun facts over haar zijn dat ze champignons het liefste rauw eet, je haar altijd kan wakker maken om Formule 1 te kijken (GO Max!) en dat ze op elk moment van de dag alle staten van de Verenigde Staten zo voor je kan opnoemen.

De secretaris van de commissie is Manon. Ze is eerstejaars Pedagogische Wetenschappen student. Haar fun facts zijn dat ze op dansen zit, je haar altijd blij kan maken door een leuke serie te kijken of muziek te luisteren, met vriendinnen afspreken is ook een van Manon haar favoriete bezigheden en ze woont nog thuis maar als je een leuk plekje in Leiden kent laat het haar vooral weten.

De promotie wordt geregeld door Merel. Ze is eerstejaars Pedagogische Wetenschappen student. Een paar fun facts over haar zijn dat ze door haar vrienden altijd easy crowd wordt genoemd, je kan haar altijd wakker maken voor een karaoke-night, je haar niet in de buurt zal zien van naaktslakken en haar guilty pleasure de serie Glee is.

Wij als DiesCommissie zijn van plan om dit jaar een spetterende verjaardag te vieren van Emile. Wij hebben zin om leuke activiteiten voor de week organiseren. Wij hopen jullie allemaal te zien bij de activiteiten om de verjaardag van Emile goed te vieren.