Het 36ste Bestuur
26/06/2026

Lieve leden,
26 juni was de laatste dag dat het hok geopend was voordat de zomervakantie begint. We wensen jullie een hele fijne vakantie toe! In september staan we weer voor jullie klaar met nieuwe activiteiten. We hopen jullie dan allemaal weer te zien in het hok en op onze activiteiten! ?
Hopelijk tot dan
Liefs,
Het 36ste bestuur☀️