AlumniCommissie

De AlumniCommissie is een commissie die activiteiten organiseert gericht op onze alumni-leden. Dit houdt overigens niet in dat deze commissie bestaat uit alumni-leden. Alumni-leden zijn leden van Emile die al afgestudeerd zijn, maar nog steeds betrokken zijn bij onze studievereniging. Deze leden vormen een belangrijke bijdrage aan onze studievereniging en daarom organiseren wij deze activiteiten speciaal voor hen en andere geïnteresseerde leden! De AlumniCommissie organiseert dit jaar twee activiteiten. De invulling hiervan is helemaal aan de commissie zelf, denk bijvoorbeeld aan een workshop, lezing of symposium. Deze commissie vergadert ongeveer een keer in de maand en dit is dus een iets rustigere commissie.

Leden