U bent hier:

DiesCommissie

Lieve leden,

Samen vieren wij in maart de verjaardag van de leukste studievereniging, Emile! Dit organiseren we met een super leuk team. Laten we die even voorstellen: Sterre Veldhuijzen (Voorzitter), Romy van Laarhoven (Sectretaris), Marike de Graaf(Penningmeester), Rivka Dirven (Lid Promotie), Naomi Kantebeen (Algemeen lid), Hinte van Donkelaar (Algemeen lid), Myrthe Hensing (Algemeen lid).

Dit team van leuke leden is hard aan de slag om een leuke verjaardagsweek van Emile neer te zetten! Deze week beginnen we met een feestelijke opening waar we een lekker stukje taart eten in het hok. Daarnaast hebben we nog twee niet-studiegebonden activiteit en tenslotte nog één studiegebonden activiteit. Wij hopen samen met jullie deze week tot een gezellig feest te maken. Zien we jullie daar?

Leden